Pagalba

Naudojimosi el. parduotuve taisyklės

Pirkimo tvarka

1. Rinkitės Jums patinkančias prekes ir dėkite Jas į prekių krepšelį, spausdami "Į krepšelį".

2. "Prekių krepšelio" skiltyje matysite Jūsų išsirinktas prekes, mokesčius, nuolaidas. Čia galėsite redaguoti užsakymą, keičiant prekių kiekį arba pritaikant nuolaidos kodą.

3. Atsiradusioje registracijos formoje ("Siuntinio pristatymo duomenys"), prašytume teisingai užpildyti visus langelius. Tai svarbu! Čia įvesite konkretų adresą (nebūtinai gyvenamosios vietos), kuriuo pageidausite gauti prekes. Jūsų telefono numeris praverčia prekes pristatančiam Kurjeriui. Viską užpildžius, spauskite "Toliau".

4. Kitas žingsnis - pasirinkti vieną iš keturių galimų prekių pristatymo būdų (plačiau apie juos skaitykite žemiau esančioje kategorijoje "Pristatymas"). Būtina sutikti su pirkimo taisyklėmis ir spausti "Toliau".

5. Sekantis žingsnis - pasirinkti mokėjimo būdą. Jūs galite atlikti mokėjimą naudojantis Paysera sistema arba iš bet kurio banko tiesioginiu (nuvykus į banką) ar internetiniu pavedimu (mokėjimo būdas - "Mokėti bankiniu pavedimu"). Pasirinkus pastarąjį mokėjimo būdą ir patvirtinus užsakymą jums iš karto automatiškai el. paštu bus atsiųsta išankstinio mokėjimo sąskaita bei  pranešimas apie užsakymo patvirtinimą.

6. Viskas. Jūsų pirkimas užregistruotas ir bus pradėtas vykdyti:

  • pasirinkus prekių pristatymą per Kurjerio tarnybą - sekančią darbo dieną gavus (pamačius įmonės sąskaitoje) apmokėjimą už įsigytas prekes. Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas (ši diena pradedama skaičiuoti nuo užsakymo vykdymo, t.y prekių pridavimo Kurjeriui, dienos);
  • pasirinkus prekių pristatymą į LP Express paštomatus- sekančią darbo dieną (pamačius įmonės sąskaitoje ) apmokėjimą už įsigytas prekes.        Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas į Jūsų pasirinktą paštomato skyrių.
  • pasirinkus prekių pristatymą į Lietuvos pašto skyrių - sekančią darbo dieną (pamačius įmonės sąskaitoje) apmokėjimą už įsigytas prekes . Prekės pristatomos 2-4 darbo dienų laikotarpyje į prekių pristatymo miesto pašto skyrių.
  • pasirinkus prekių pristatymą NATURATA - turite galimybę įsigyti prekių ir pridėti jas į atliktą ir apmokėtą (bet iš mūsų dar neišsiųstą) užsakymą, taip išvengiant papildomų pašto išlaidų.
  • Karantino ir šventiniu laikotarpiu siuntos gali vėluoti, dėl padidėjusių Lietuvos pašto darbo krūvių.

7. Nepamirškite, jog visada savo paskyroje, kurią rasite el. parduotuvės dešiniajame krašte, galite pasitikrinti kurioje stadijoje yra jūsų atliktas prekių užsakymas (žr. kategoriją "Užsakymai"), be to jums visada į elektroninį paštą išsiunčiamas automatinis pranešimas (į jį neatsakinėkite) apie konkrečią stadiją, kurioje tuo metu yra jūsų prekė. Tai yra, pradinėje stadijoje matysite/gausite užrašą "laukiama apmokėjimo", vėliau, kai tik bus gautas apmokėjimas už įsigytą prekę - "mokėjimas gautas" (šiuo atveju būkite kantrūs, nes apmokėjimas už prekes nėra pastebimas tą pačią minutę, o kartais dėl skirtingų bankinių sistemų tai užtrunka parą.), dar vėliau, kai prekė bus priduota kurjeriui - "siunčiama".

 

Pristatymas

Jūsų įsigytas prekes „iki pat durų" pristatys mūsų patikimas kurjerių tarnybos partneris (toliau tekste "Kurjeris"). Pažymime, jog mūsų praktikoje nebuvo nė vieno dingusio siuntinio!

Jeigu pirkinio suma pasieks 45€, tuomet prekes į bet kurią Lietuvos vietą pristatysime NEMOKAMAI.

Jeigu pirkinio suma nesieks 45€, tuomet prekių pristatymas kainuos:

  • Pristatymas nurodytu adresu (Kurjerio įkainiai )- 4.00€
  • Pristatymas į LP Express paštomatą - 3.00€ 
  • Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių - 3.50€

Prekės pristatymas (pasirinkus Kurjerio tarnybą) pradedamas vykdyti sekančią darbo dieną, po to, kai yra gaunamas apmokėjimas. Nuo šio momento prekės pristatomos 1-3 darbo dienų laikotarpyje.

Prekės pristatymas (pasirinkus pristatymą į LP Express paštomatą) pradedamas vykdyti sekančią darbo dieną, po to, kai yra gaunamas apmokėjimas. Nuo šio momento prekės pristatomos 1-3 darbo dienų laikotarpyje.

Prekės pristatymas (pasirinkus pristatymą į Lietuvos pašto skyrių) pradedamas vykdyti sekančią darbo dieną, po to, kai yra gaunamas apmokėjimas. Prekės į prekių pristatymo miesto pašto skyrių pristatomos 2-4 darbo dienų laikotarpyje.

pasirinkus prekių pristatymą NATURATA - Prekes galite atsiimti Kaune, adresu: A. Purėno 5, LT-51366.

Taip pat pasirinkus šį pristatymą turite galimybę įsigyti prekių ir pridėti jas į atliktą ir apmokėtą (bet iš mūsų dar neišsiųstą) užsakymą, taip išvengdami papildomų pašto išlaidų ( nurodykite tai komentarų laukelyje ).

Šventiniu laikotarpiu siuntos gali vėluoti, dėl padidėjusių Lietuvos pašto darbo krūvių.

Prekes siunčiame ir į kitas valstybes (tik Europos Sąjungos nares!). Siuntimo kaina 9.00 €

Siuntos svoriui viršijus vieną kilogramą, dėl prekių pristatymo įkainių į kitas valstybes, būtina susisiekti su mumis el. paštu natura@naturata.lt 

Visos kainos nurodytos eurais su PVM. 

 

Prekių perdavimas Pirkėjui:

Pirkėjas priima Kurjerio perduodamą siuntą per laiką, kuris leidžia išvengti nepagrįsto transporto priemonių užlaikymo.

Perduodant siuntas Pirkėjui, priimantis pristatytą siuntą asmuo siuntos pristatymo patvirtinime privalo įskaitomai įrašyti savo pareigas, vardą, pavardę, pristatymo datą, laiką ir pasirašyti (elektroniniame siuntos pristatymo patvirtinime Gavėjo duomenis įveda Kurjeris).

Siunta laikoma pristatyta (įteikta), Pirkėjui ar jo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius siuntos pristatymo patvirtinime.

Pirkėjas privalo priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui, apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs pakuotės pažeidimus, Pirkėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei užpildyti Kurjerio pateiktą Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.

UAB „Laverk Group" neprisiima jokios atsakomybės už siuntos ar jos dalies sugadinimą, jeigu siuntos priėmimo pas Pirkėją metu nebuvo apie tai įrašyta siuntos pristatymo patvirtinime arba nebuvo surašytas Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktas, dalyvaujant Kurjeriui, pristačiusiam siuntą.

 

Prekių grąžinimas

Jeigu Natura naturata el. parduotuvėje įsigijote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš UAB „Laverk Group" turi teisę reikalauti, o UAB „Laverk Group" įsipareigoja:

  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
  • atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
  • grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 14 dienų po prekių pristatymo, pirkėjas turi atsiųsti el. pašto adresu: natura@naturata.lt elektroninį laišką, kuriame būtų nurodyta: pirkėjo vardas, pavardė, adresas iš kur būtų galima paimti nekokybišką prekę, data (darbo diena) kada galima būtų paimti prekę, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, el. pašto adresas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma ir išsamus aprašymas apie rastus defektus.

Gavus šiuos duomenis nedelsiant bus susisiekta su pirkėju ir galutinai suderinti visi reikiami klausimai. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje bei pagal nurodytą komplektaciją turi būti išsaugotos visos komplektuojamosios dalys. Nekokybiškų prekių grąžinimo ir pakeistų kokybiškomis prekėmis siuntimo išlaidas apmoka UAB „Laverk Group".

Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti pats) ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.

Kokybiškų prekių nekeičiame ir nesigrąžiname.